Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Adott fotó - nekem...

>> 2010. január 28., csütörtök

Most jutottam oda, hogy megmutassam nektek azokat az oldalakat, amiket nekem, az én fotómból készítettek a többiek. Mostanra már elég sok összegyűlt, így lesz látnivaló. Az elkészítés sorrendjében rakom fel őket:

Kriszta anyu:


Mörjike:


Gerbera1:
 

 Eralilla:
 

Secima:


Eagleszem:


Kriszta: 


Narcicca:


Timo:


Niki: 


Olyan jó így őket egyben látni, nem?! Nagyon örültem mindegyiknek, szeretem őket, természetesen mindet másért és másért... :) Nagyon köszönöm nektek, lányok! És persze igyekszem én is utolérni magam a lemaradásban.

És kaptam még más képeket is, megmutatom azokat is:
Szrjudit:


Timo: 

 

 
Ezeket is köszönöm! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP