Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Funky Purple by Timo Designs

>> 2010. január 26., kedd

Ezt a bejegyzést már olyan régen írtam, hogy nem is emlékszem rá... :) És végre tényleg a boltokban a készlet:

És itt van Timi fantasztikus új készlete! Én beleszerettem egyből, a színek, a papírok, az elemek (bár ezekből nem használtam sokat... :D). Nagyon kis finom készlet! És az oldalaim.


Juliskánk első szánkózása. Nagyon élvezte a kisasszony! Egyedül a szánkón!



fotók: Vintage girl and Vintage girl 2 by nicolehinrichs @deviantart

És két gyönyörű fotó a deviantart-ról, nem tudtam nekik ellenállni. Szerintem jól mennek a készlethez. És egy gondolat Victor Hugo-tól: "Vigyázni kell az elhatalmasodó ábrándokra. Az ábrándozás titokzatos és finom, mint az illat. Úgy kapcsolódik a gondolathoz, mint az illat a tubarózsához. Egy mérgező gondolat néha szétterjeng és belénk hatol, mint a füst. Ábrándokkal és virágokkal egyaránt megmérgezhetjük magunkat. Kábító és előkelő, rettenetes halál. A téves gondolkodás a lélek öngyilkossága. Mérgezés. Az ábránd vonz, hízelkedik, csal, átfon s a végén bűntársává tesz. Bevon a lelkiismerettel űzött szemvényvesztő játékába. Elbájol. Aztán tönkretesz."
A cím saját kézírás. Szerettem volna valami szép kézírást, de nem akartam vesződni az ékezetekkel. Aztán annyira szabályos lett az elrendezés, hogy kellett egy kis szabálytalanság bele, így végül leírtam én és beszkenneltem. :)


A készlet:

avaible here @ScrapInsider

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. január 26. 16:13  

Királyság mind a két oldalad!

éva judit 2010. január 26. 17:20  

az első szánkozás az valami csodás lett,annyia fántázia dús,van mit tanulnom:)

éva judit 2010. január 26. 17:22  

elfelejtettem meg kérdezni hogy a világos papir a sarokba hogy lessz olyan hullámos? lehet hogy az én szerkesztömön ilyen nincs is?

Lululu 2010. január 26. 19:53  

Az "Ábrándos" felirat telitalálat! Nagyon feldobta az oldalt. Szép lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP