Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Be my Valentine! by Pink Lotty Designs

>> 2010. január 28., csütörtök

Monicca oldalaival nemrég találkoztam a DST-n, és nagyon szeretem őket. Amikor megláttam, hogy az új készletéhez keres szkreppereket, akkor egyből jelentkeztem, és el is küldte nekem. A készlet rózsaszín, szerelmes, ugyanakkor nem esik túlzásokba, szerintem nagyon finom kis darab. Ezt az oldalt készítettem belőle:


A fotó az első közös nyaralásunkkor készült, Thassos-on. Szerintem pont illik egy ilyen szerelmes készlethez. Én persze nem túl sok elemet mutatok a készletből, de nézzétek csak:


avaible here @DDD

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Che 2010. január 28. 18:12  

Wow!! Your layout is gorgeous!!! I love how you have the strip of paper go through the ring!

Kriszta 2010. január 29. 6:13  

Fú ez valami gyönyörűséges. Nagyon tetszik.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP