Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

BI Template Cafe #6 by Val C. Designs és ajándék készlet

>> 2010. január 25., hétfő

Val készített egy template-csomagot, ha kedveled a dupla oldalakat, akkor ne hagyd ki! De ha csak szimpla oldalakat készítesz, akkor is tudod használni. Én ezt az oldalt készítettem vele:


BI - Template Cafe #7 by Val C. Designs
BI - Kit Memories by Val C. Designs
fotó: 1point4 Stúdió (2009)


És ha most megveszed ezt a csomagot, akkor ajándékba kapod mellé ezt a készletet:

Ezzel pedig ezt az oldalt készítettem:



Posted by Picasa

4 megjegyzés:

éva judit 2010. január 25. 14:08  

rögtön kiszurtam a képeidt ahogy felléptem a blogra:)
megint nagyot alkottál
gyönyörüek,és aszinek a kedvenceim:)

Kriszta 2010. január 25. 15:00  

Nagyon jó kis oldalakat készítettél. Tüneményesek a "Kincseid". Nem tudom te hogy vagy vele, de most nekem nagyon bejön Val új készlete és Julcsikának is jól áll.

Jaj és ne haragudj, hogy nem linkeltem be az oldalamhoz a WA-d, már pótoltam. Reggel pakoltam fel és még aludtam. :) Megyek a DSC-re is beírni. Amúgy imádom. Már mint a WA-t.

Che 2010. január 25. 15:28  

Your layouts are so beautiful! LOVE the blending in the first page! And the photo in the second page is waaaaaaay adorable!!

eagleszem 2010. január 25. 20:06  

Nagyon szépl ett mindkét oldalad! Az elsőn nagyon tetszik a blending és a színei. Na és persze a gyerkőcök! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP