Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Cappuccino Revisited Add On by Kalina

>> 2010. január 25., hétfő

Amennyire könnyű volt dolgoznom Kalina készletével, annyira nehéz dolgom volt most a hozzá tartozó AddOn-nal. Na,nem mintha nem lenne jó, csak tőlem álltak távol most ezek a papírok. Végül azért sikerült összehoznom egy oldalt (Timi, köszi a segítséget! :D). Nem lett épp rossz, de azért nem ezt tartom a legjobban sikerült oldalamnak... :) (A wa megint saját gyártmány...)


fotó: 1point4 Stúdió (2008) 

A készlet:

avaible here @Digital Crea

És ha tetszik, most vigyétek, mert jelenleg ingyenes!!!! :)

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

T 2010. január 26. 8:53  

micsoda fotó!!!óóó és milyen jók az indák!!!!!

DAnett 2010. január 26. 9:03  

Elképesztően jó lett ez is Eszter! Húúúú az a fotó, nagyon klassz :) De nagyon tetszik még a színvilága is! Gratulálok :)

DAnett 2010. január 26. 9:03  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Janka 2010. január 26. 9:48  

Nekem pedig nagyon tetszik az oldal! Ha nem boldogulsz a papírokkal, próbálgasd úgy, hogy többet egymásra pakolsz, és játszol a blending módokkal (van erről egy cikkem a sb.hu-n).

Kriszta 2010. január 26. 10:18  

Nem tudom mi a gondod az oldalal. Nekem nagyon tetszik. Szerintem már nem is kell írnom, hogy mi a kedvencem. Természetesen a WA. A fotó is nagyon szupi. Szóval nekem bejön ez az oldalad is.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP