Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Story Time collab by Stacy's Back Door Design and...

>> 2010. január 29., péntek

...Designs by Sarah Bennett and Lil' Digi Bits by Jude
Stacy egy új collab-bal jött elő, az olvasásról szól. Nekem nagyon tetszik. Én persze kicsit elvonatkoztattam, könyvek nincsenek, sztorik azért igen... Épp romantikus hangulatban voltam, és olyan vidám, kedves színei vannak a készletnek, hogy egy szerelmes oldalt fabrikáltam belőle:

A készlet:
avaible here @Digiridoo Scraps

És ha ellátogattok Stacy blogjára, akkor egy freebie-vel is kedveskedik nektek: pár nyomtatható könyvjelzőt tölthettek le, amit a készlettel készített:
download here @Stacy's blog

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kriszta 2010. január 29. 14:09  

Gyönyörűséges lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP