Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

P.I.F. - megint

>> 2010. január 27., szerda

Merthogy ismét jelentkeztem egyre, most DAnett-nál. És mivel nálam még van egy hely, gondoltam, meghirdetem megint:


A szabályok:
  1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
  2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
  3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket. :-)
  4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
  5. Nem küldöm el az ajándékot annak, aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.
Eddig Krisztaanyu és Baba84 jelentkezett, szóval ha van kedved, még becsatlakozhatsz! :)

2 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2010. január 27. 10:51  

Lehet többre is jelentkezni? Ez nagyon csábító ám. :) Ha elfogadod az én jelentkezésemet, akkor itt vagyok.

Eszter(beszteri) 2010. január 27. 14:58  

Persze, hogy elfogadom! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP