Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kit Travelogue by Captivated Visions

>> 2010. január 25., hétfő

Megjelent a CV új kitje, amit nagyon-nagyon szeretek. Imádom a készleteiket, bár mindig kell egy kis idő, amíg ráhangolódom. De szeretem ezeket a "kirándulásokat" ebbe a stílusba. Az oldalam a nászutunkról készült, ebből még nem csináltam eddig oldalt:


stich: Kit Spearmint Infusions by Captivated Visions

És a komment, mert ebben a nagyságban szerintem nem igazán olvasható: 2005. májusában házasodtunk össze, majd elindultunk nászútra az Őrségbe. Máig érthetetlen módon fejembe vettem, hogy minden látnivalót megnézünk a környéken, és egy útikönyvvel felszerelkezve hurcoltam szegény Petit templomtól templomig, szárnyas haranglábtól szárnyas haranglábig. Csodálom, hogy nem vált el egyből. Azért szerencsére vannak más emlékeink is erről a nyaralásról. Egyik nap akkora viharba keveredtünk, ráadásul egy elhagyatott erdős részen, amekkorát még sosem láttam. Félelmetes, ugyanakkor nagyon romantikus is volt. Majd rátaláltunk egy kedves, hangulatos kis fogadóra, ahová később még többször visszamentünk. Magyarszombatfán pedig egy kedves srác ebédidejében megmutatta nekünk, hogyan készülnek a korsók. És tettünk egy kisebb túrát is a Hármashatárhoz (Ausztria, Magyarország, Szlovénia) is. Gyönyörű volt! 

A készlet:


4 megjegyzés:

Timi 2010. január 25. 22:16  

Nagyon tetszik Eszter! én is szeretnék majd a nászutunkról oldalt készíteni. köszi az ötletet.:-)

Ui.:Mi is abban az évben esküdtünk!:-))))

T 2010. január 26. 8:54  

igazi beszteris oldalt láthatunk!!!!teccős nekem!!

Kata 2010. január 26. 9:19  

Annyira szép az oldal! Az egész nagyon ismerős nekem: szeretem az Őrséget és magam is hasonló alapossággal készülök fel minden nyaralásra, már ami a látnivalókat illeti :) Én is listára vettem egy nászutas oldalt.

Kriszta 2010. január 26. 10:16  

Nagyon jó kis oldalt kerekítettél. A betűk elrendezése a kedvencem. Na és a képeké

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP