Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - megint...

>> 2010. január 24., vasárnap

..., mert hogy nem voltam elégedett azzal az oldallal, amit készítettem. Így csináltam egy másikat:


365 Days of Love by Gwenipooh Designs
fotó: 1point4 Stúdió (2009)

4 megjegyzés:

Kriszta 2010. január 24. 11:48  

Ez gyönyörű. Imádom a rózsaszínt a szürkével.

Unknown 2010. január 24. 16:41  

What a GREAT new pages, I love it, super!!!!!!!!

Bíró Ágnes 2010. január 24. 17:48  

Nekem a másik is tetszik, de persze ez sokkal üdébb, világosabb. Annyira kifinomult már a stílusod. Csak csodálni tudom. :)

éva judit 2010. január 24. 18:05  

már a forumba láttam az oldalt,itt is csak azt tudom mondani nagyon jó:)a szinek a kedvenceim:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP